個案分享

和所有家人一樣,我們希望每位長者都可以安享晚年。

透過以下真實個案分享,希望大家能夠了解長者家的服務,如何協助長者得到更好的照顧。

個案三十二 盛先生

【2023年8月經安老院一站通轉介,入住觀塘區一私營院舍】

「我老公扭親隻腳、碎咗骨,喺醫院卧床差唔多3個月,出院後變得行動唔方便,如果要我全天候顧佢,我諗我體力都唔得。」

閱讀全文...

個案三十一 楊伯伯

2021年10月經安老院一站通轉介,入住牛頭角區一私營院舍】

「爸爸身體情況未惡化前,就算照顧佢有幾困難,我哋都會緊持住。雖然喺香港生活唔容易,我哋未必比到最好嘅照顧給爸爸,但都希望盡力照顧佢以報答養育之恩。」

閱讀全文...

個案三十 何伯伯

【2021年5月經安老院一站通轉介,入住土瓜灣區一私營院舍】
「見到先生有院舍姑娘24小時嘅全天候照顧,佢脾氣好咗,同院舍姑娘、院友越嚟越熟悉,有講有笑,仲可以自己慢慢行,我都放心得多!」

閱讀全文...

個案二十九 陳伯伯

2021年7月經安老院一站通轉介,入住大埔區一私營院舍

「爸爸年紀大咗,鍾意出街飲茶湊熱鬧,又唔係成日聽電話,仲要好幾次喺街暈倒,要途人幫忙叫救護車,如果再任由爸爸咁生活,我怕佢會出事‧‧‧‧‧‧」

閱讀全文...

個案二十八 羅伯伯

2020年4月經安老院一站通轉介,入住油尖旺區一私營院舍

「原本我同好多屋企人一樣,好抗拒送老人家入住安老院。驚爸爸唔鍾意,以為屋企人離棄佢。但我哋唔可以成日照顧佢,驚再發生任何意外……」

閱讀全文...

個案二十七 李伯伯

【2020年3月經安老院一站通轉介,入住油尖旺區一私營院舍】

「而家得返我爸爸一位親人,當然希望搵到一間質素好嘅安老院,比佢安享晚年,幾辛苦都值得。」李小姐溫柔地望住伯伯。

閱讀全文...

個案二十六 盧伯伯

【2019年6月經安老院一站通轉介,入住東區一私營院舍】
「做完手術都無一個月,醫院已經要爸爸準備出院,我們怕家裡擠迫的環境令爸爸再跌倒,都唔知點算…」盧小姐無奈地說。

閱讀全文...

個案二十五 劉婆婆

【2018年11月經安老院一站通轉介,入住油尖旺區一私營院舍】

「記性轉差嘅嫲嫲為咗不入住安老院舍,想向我哋證明佢會記得準時食藥,佢將要食嘅藥物重複食兩次……」孟小姐哽咽地說。

閱讀全文...

個案二十四 譚女士

2014年11月經安老院一站通轉介,入住葵涌區一私營院舍

2018年10月經安老院一站通轉介,入住沙田區一私營院舍

「因舊院舍結業,在不知任何院舍服務及口碑的情況下為媽媽轉進另一院舍,從此惡夢就開始!」女兒 鄭小姐

閱讀全文...

個案二十三 鄭伯伯

2018年6月經安老院一站通轉介,入住九龍塘一私營院舍

「長者家介紹這間院舍的護理服務較專業,規模也相對全面,整體配套都比起之前的院舍好。」鄭小姐。

閱讀全文...